Workshops

In het tweede deel van de middag kunt u drie actieve workshops volgen.

1. Ziekenhuis klantwaarden vs klantverwachting

Uw ziekenhuis heeft in haar strategie de klantwaarden bepaald. Daarmee is een klantverwachting gecreëerd. Tijdens deze workshop krijgt u inzicht in welke van de 25 gedragsaspecten de medewerkers en medische staf moeten  presteren om dagelijks de klantverwachting waar te maken.

2. Interveniëren en borgen van gewenst niveau klantgerichtheid

U krijgt inzicht in het toepassen van interventie en interventie onderdeel (en) om gewenst gedrag in uw specifieke organisatie te realiseren en te borgen.

3. Werken met het Hospitality Quadrant

De belangrijkste klantgerichte activiteiten in een ziekenhuis zijn weer te geven in vier werkvelden. Alle medewerkers en medische staf hebben in deze onderdelen een taak. Tijdens deze workshop leert u werken met het Hospitality Quadrant, de samenhang tussen de vier werkvelden in relatie tot gewenste resultaten.